Skip to main content

Primul pas: Hai să ne cunoaștem! 😊

Abia aștept să aflu ce-ți dorești pentru a te ajută să ai parte de un eveniment magic, full of joy, without stress. Pornim de la câteva detalii simple ( dată evenimentului, orașul locației, numărul de persoane, bugetul, tematică ) pentru a contura apoi un vis cât mai aproape de realitate.

În funcție de necesitate, sunt lângă ține astfel:

  1. ALL ÎN – de când v-ați hotărât să organizați evenimentul, fără a seta nici măcar dată
  2. PARȚIAL – preluare a evenimentului în timpul pregătirilor
  3. ONE DAY – coordonare doar în ziua evenimentului

Cunoscându-ne, vom putea oferi evenimentului touch-ul vostru personal, vom transformă orice tema în concept/ brand personal.

La început, sintetizez ideile și propunerile voastre printr-un moodboard care să surprindă atmosfera, direcția și cromatică evenimentului.

De ce să mai așteptăm până atunci?! Te ajut să îți faci o idee încă de acum. Uite câteva tematici: hambar, pădure, grădina, lângă lac, la mare, lămâi, măsline, mere verzi, plante suculente, miere, pescuit, mint, peach fuzz, barbie & ken, unicorni.

×